Kaydır

6/recent/ticker-posts

Solidworks 2020 Kurulumu

Solidworks 2020 Kurulumu

Solidworks 2020 Kurulumu

Merhaba arkadaşlar,
    Solidworks 2020 kurulumuna geçmeden önce, bazı önemli konulara değinmek istiyorum. Bildiğiniz üzere program kurduktan sonra düzenli bir şekilde çalıştırmak ve uzun süre kullanmak gerekir. Bunu gerçekleştirmek içinde Solidworks 2020 kurulum videosunu izlemenizi öneriyorum. Çünkü bu videoda sizlere birçok konuda ne yapmanız gerektiğinden bahsettim. Adım adım izlediğiniz taktirde herhangi bir sorun olmadan kusursuz bir şekilde sonuca ulaşmış olacaksınız.

Solidworks 2020 Kurmadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Solidworks 2020'yı kurmadan önce bilgisayarınızda kontrol etmeniz gereken birçok faktör bulunmakta. Bu faktörlerden en önemlisi daha önceden bu programa sahip olup olmamanız. Bu durum neden önemli? 
    Bilgisayar sistemini incelediğinizde her kurulum sonrası bazı programların yerleşimi ve kapladığı yer farklı oluyor. Bu durumda bilgisayar içerisinde çalışma dengesinden açılıp kapanma işlemlerine kadar birçok sistem etkileniyor. Haliyle biz Solidworks 2020 yı kurduğumuzda da bazı yerleşimler gerçekleşecek ve bilgisayarınız olduğundan biraz daha yavaşlamasına sebep olacak. Bu yüzden dikkatli bir şekilde kurulumu gerçekleştirmemiz gerekiyor. 
    Konuyu şu şekilde ele alırsak; Bazı arkadaşlarımız bilgisayarında Solidworks'un farklı farklı sürümleri olmasına rağmen aynı dosya üzerine kurulum gerçekleştiriyor. Bu durumda da ya önceden kurmuş olduğunuz solidworks dosyası yada sonradan kurulumunu gerçekleştirdiğiniz kurulum dosyası bozuluyor. Videoda da yapmış olduğum gibi eğer aynı bilgisayara yeni sürümünü kuracaksanız farklı veya yeni bir dosya açıp onun üzerinden Solidwork'u kurmalısınız.

Solidworks 2020'yı Farklı Bir Sürüm Üzerine Kurma Durumu

    Solidworks 2020 yüksek performansta bir program olduğu için bilgisayarda harcamış olduğu alan diğer Solidworks sürümlerine göre farklı oluyor. Bu yüzden ek olarak farklı bir sürüm üzerine kurduğunuzda ayriyeten bilgisayarınızın hızını ve performansını riske atmış oluyorsunuz. Ayrıca belli başlı bazı sorunları beraberinden getiriyor.
    Bunlar:
1- Eski Solidworks sürümünün bazı konulardaki işlevini yitirebilir.
2- Eski Solidworks sürümünün Tasarım Kütüphanesi çalışmayabilir.
3- Eski Solidworks sürümünün Forming Tool araçları bozulabilir.
4- Eski Solidworks sürümünün Denklemler seçeneği işlevini yitirebilir.
5- Solidworks 2020' de geçersiz lisans hatası verebilir.
6- Solidworks 2020' de deneme sürümü kurulmuş olabilir.
7- Solidworks 2020' de Forming Tool araçları bozulabilir.
8- Solidworks 2020'yı birkaç saat aralıksız kullandıktan sonra otomatık olarak programı kapatabilir.

Udemy Solidworks Eğitim Duyurusu



Uzun zamandır üzerinde çalıştığım solidworks eğitimimi udemy üzerinden paylaşıma sundum. Bu eğitimde sıfırdan ileri seviyeye bir eğitim almış olacaksınız. Şuanda sizlere özel indirim kodu oluşturdum 21 NISAN 2023 12:00 a kadar 49 TL ye eğitime sahip olabilirsiniz.

Bu eğitim sayesinde;

  • Solidworks Arayüz ve Araçları
  • 2 Boyutlu Çizim Komutlar ve Örnek Uygulamalar
  • 3 Boyutlu Çizim Komutlar ve Örnek Uygulamalar
  • CSWA Uygulamaları
  • Isometric Problems
  • Tangency Problems
  • Ek Komutlar
  • Montaj Modülü
  • Teknik Resim Modülü
  • Weldments (Profiller) Modülü
  • Sheet Metal (Saç Levha) Modülü
  • Surface (Yüzeyler) Modülü
  • Animasyon ve Hareket Analizi Modülü
  • Simulation (Analiz) Modülü
  • V6 Motor Tasarımı
  • Jet Motor Tasarımı
  • Mengene Tasarımı
  • +400 Teknik Resim Dosyası
Kurs ücreti sadece 1 kere alınır. Ömür boyu kullanıma açık kalacaktır ve Kursu tamamladığınız da CV nizde yazabileceğiniz kuvvetli bir Solidworks Kursu Sertifikası edinmiş olacaksınız.



Solidworks 2020 Kurulumu Yapmadan 

    Solidworks 2020 sürümünün kurulumunu yapmadan önce bu kurulumu gerçekleştirmek isteyen arkadaşlar için birkaç yöntem ve tavsiyede bulunmak istiyorum. Son zamanlarda gelen birçok soru ve geri dönüşlerden kaynaklı olarak bulmuş olduğumuz çözümler ve önerilerdir.
Bu yöntemler aslında size sağlıklı bir kuruluma yönlendirecek. Bu işleri sırasıyla gerçekleştirdiğiniz taktirde güzel sonuçlar alacaksınız. 
    İlk olarak Solidworks 2020 yı kurmadan önce denetim masası ve kayıt defterini kontrol etmemiz gerekiyor. 

Denetim masasını kontrol etme amacımız:  

Daha önceden yapmış olduğumuz eski solidworks sürümlerini silmek veya sildiğimiz dosyayı sildiğimizden emin olmaktır.

Kayıt defterini kontrol etme amacımız: 

Aynı denetim masasında olduğu gibi kontrol veya silmek amaclı yapmış olduğumuz bir işlemdir. Çoğu insanın aklına gelmeyen ama önemli olan bir faktördür. Normalde herkes denetim masasından bir programı sildiğinde bilgisayardan tamamen silindiği kaygısına düşmektedir. Fakat bu durum sanıldığının aksine görünmeyen bir yüzü ifade eder. Eğer ki sizler denetim masasından silmiş olduğunuz önemli bir programı sonradan kayıt defterinden silmezseniz programı tam anlamıyla sildiğiniz anlamına gelmez. O yüzden hem denetim masasından hemde kayıt defterinden silme işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekiyor.

Kayıt Defterine bilgisayardan nasıl ulaşılır?

Kayıt defterine ulaşmak için birçok yöntem vardır. Fakat ben sizlere en kısa yöntemini göstereceğim.
1.adım: Windows logo tuşu  ile birlikte "R" tuşuna basınız.
2.adım: Çalıştır penceresi çıkacak.
3.adım: Çalıştır penceresine "regedit" yazınız.
4.adım: Kayıt defterine ulaşacaksınız.

Denetim masası ve Kayıt defterinden eski solidworks dosyalarını sildikten sonra kurulumu videodaki adımlara uygun olacak şekilde kurmanız gerekiyor.


Solidworks 2020 Kurulum Videosu

                                           
 
YouTube'da Abone Ol Solidworks Full Sürümünü aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz;


►► Drive (En Hızlı İndirme) ►► Alternatif Link
Herkese Kolay gelsin ....



Yorum Gönder

49 Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme kotası dolmuş diyor hocam güncelleme şansımız varmı 4 küsur GB indirip durdurdu kotaya ulaşıldı diye uyarı verdi

      Sil
  2. hocam rar drive dan indirdim ama rar şifresi istiyor bilgi verir misiniz şifre nedir

    YanıtlaSil
  3. ! C:\Users\Ali\Downloads\DS.SolidWorks.2020.SP0.Programindir.Cafe.rar: Unsupported archive format. Please update WinRAR to a newer version.
    ! C:\Users\Ali\Downloads\DS.SolidWorks.2020.SP0.Programindir.Cafe.rar: Arşiv biçimi tanınmıyor veya arşiv hasarlı

    YanıtlaSil
  4. 14 küsur gb indirdim ama dosya hatalı diyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. Hocam kurduğumuz bu solidworks u peki daha sonra nasıl temiz bir şekilde kaldırabilirim?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Taha, Solidworks'u sağlıklı şekilde kaldırmak için ilk olarak denetim masasından bu programı kaldırmanız gerekiyor. Ardından kurduğunuz konuma yanı Bilgisayarıma (C klasörü) giderek kalan dosyaları kaldırmak. Son adımda ise Kayıt defterinden solidworkse ait dosyaları kaldırmaktır. Bu şekilde en sağlıklı şekilde bilgisayarınızdan kaldırmış olacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme kotası dolmuş diyor hocam drıve üzerinden güncelleye bilirmisiniz

      Sil
  7. drive bida yüklermisiniz indirme kotası dolmuş lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tekrar güncellermisiniz lütfen dolmuş gözüküyor

      Sil
    2. hocam günceller misiniz tekrar?

      Sil
  8. Merhabalar pc güncel değil ve güncellemelere kapalı 1 aydır, videonuzda pc güncel olmalı demişsiniz çok problem yaratır mı hiç boşuna uğraşmıyayım mı

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Drive uzerinden yuklemek mumkun degildir galiba... Onceden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  10. Drive bir daha yükler misiniz lütfen indirme kotası dolmuş.

    YanıtlaSil
  11. drive link yenilermisiniz ya

    YanıtlaSil
  12. drive linkini yeniler misiniz kota dolmuş

    YanıtlaSil
  13. drive linkini yeniler misin kota dolmuş indirilmiyor

    YanıtlaSil
  14. başarısız yasak hatası çıkıyor yardımcı olabilirmsn admin

    YanıtlaSil
  15. ben iki linkten de indirince 1.3mblık kurulum şeyi iniyor ama ordan sonra hiçbirşey yapamıyorum nasıl yapacağım yardım lütfen ??

    YanıtlaSil
  16. lütfen acil linki yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  17. lütfen yardım edin indirme kotası aştı diyor

    YanıtlaSil
  18. KOTA DOLMUŞ DİYE UYARI VERİYOR lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  19. İNDİRME KOTASI DOLMUŞ HATASI VERİYOR LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  20. indirme kotası dolmuş iye hata veriyor

    YanıtlaSil
  21. LÜTFEN KOTAYI YENİLERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  22. İNDİRME KOTASI DOLMUŞ YENİLERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  23. İNDİRME KOTASI DOLMUŞ YENİLERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  24. İNDİRME KOTASI DOLMUŞ YENİLERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  25. linki yenileyebilir misiniz kotası dolmuş

    YanıtlaSil
  26. Hocam kota güncelleme lütfen kota dolmuş diyor indirmiyor

    YanıtlaSil
  27. kota dolmuş diyor ve bazen de indirirken 4-5 gb sonra hata veriyor nasıl çözebilirim bunu

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. İndirme linkini günceller misiniz dosyayı indirirken yarısında hata veriyor

    YanıtlaSil
  30. Hocam ağ hatası diyor hata veriyor. İnternetim gayet iyi ve yeterli acaba linkte bir sorun olmuş olabilirmi ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternatif link açılmıyor Drive da indiremiyorum.

      Sil
    2. sorunu çözdüm galiba. Anti Virüs açık kalmış

      Sil
  31. hocam kota dolmuş günceller misiniz

    YanıtlaSil
  32. Kota doldu diyor linki yenileyebilir misiniz

    YanıtlaSil